Reklamace

  1. Při uplatnění reklamace je kupující povinen postupovat podle bodu 7.6. z VOP, označit vadu, nebo popsat, jak se vada projevuje, a jakým způsobem požaduje reklamaci vyřídit. Pro uplatnění reklamace můžete využít reklamační formulář online nebo email info@gastronom.cz

  2. Adresa pro vrácení zboží z důvodu vytčení vady (reklamace je): Gastronom International s.r.o. Chebská 200, 356 01 Sokolov, Prodávající je povinen přijmout reklamaci v  provozovně a případně ve svém sídle.

  3. Při uplatnění reklamace prodávající kupujícímu vystaví potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. 

  4. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci, kterou učinil kupující včetně odstranění vady a informovat o tom kupujícího ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-li se s kupujícím na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty je kupující oprávněn odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. 

  5. V případě uplatnění reklamace prostřednictvím elektronických prostředků na dálku (zejm. emailovou zprávou, telefonicky nebo prostřednictvím reklamačního formuláře na internetovém obchodě) nebo prostřednictvím pošty je kupující povinen zaslat reklamované zboží nejpozději do 14 dnů od uplatnění reklamace. Nezašle-li kupující v této lhůtě reklamované zboží, souhlasí s tím, že lhůta pro vyřízení reklamace uvedená v odst. 4. se prodlouží o počet dní, kdy prodávající neměl reklamované zboží k dispozici pro posouzení reklamace.

  6. Prodávající je rovněž povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, době trvání reklamace, případně písemné odůvodnění reklamace.

  7. Prodávající doporučuje zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Je vhodné vždy zásilku před odesláním vyfotit a fotografie zaslat prodávajícímu, aby se předešlo případným problémům při reklamaci poškozeného zboží při dopravě. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě).

  8. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

prodejna_hofmannwebinar_hofmannzakaznicke_referencekonzultace_hofmann